Vispārīgi
Vai piedāvājumā ir tikai ziedi un to kompozīcijas?
Nē, “Latvijas roze” sortimentā nav tikai ziedi. Mēs piedāvājam arī dāvanas dažādām gaumēm – ‘’Baltvilla’’ dāvanu kartes relaksējošai atpūtai, dažādus saldumus gardumu cienītājiem, kā arī ir pieejamas mīkstās mantiņas, alkoholiskie dzērieni, baloni un apsveikuma kartiņas.
Plašāk ar mūsu piedāvājumiem iespējams iepazīties šeit – https://latvijasroze.lv/veikals/ .
Vai ziedi ir svaigi?
Jā, mēs piešķiram ļoti lielu nozīmi ziedu kvalitātei! Mūsu ziedi vienmēr ir svaigi un kvalitatīvi.
Vai iespējams pasūtīt to, kas nav interneta veikalā?
Ja Tevi interesē citi grieztie ziedi, pušķi un kompozīcijas, kuras nav atrodamas interneta veikala sortimentā, tad nepieciešams sazināties ar mums par iespējām realizēt Tavas vēlmes – https://latvijasroze.lv/kontakti/ .
Kur vērsties, ja rodas problēmas ar ziedu pasūtīšanu vai nepieciešama cita informācija?
Kontakinformācija e-veikalam, administrācijai un “Latvijas roze” veikaliem –
https://latvijasroze.lv/kontakti/ .
Kas ietilpst preces cenā?
Preces cenā nav iekļauta preces piegādes izmaksas. Visas cenas interneta veikalā norādītas ar pievienotās vērtības nodokli (21%).
Vai pasūtītā prece izskatīsies tieši tā pat kā attēlā?
Mūsu floristes dara visu iespējamo, lai pasūtījums izskatītos maksimāli līdzīgs kā attēlā. Taču, ziedu šķirņu un sezonalitātes dēļ, preces izskats un lielums var atšķirties no attēlā redzamā. Ziedi tiek aizstāti ar līdzvērtīgiem, nezaudējot pasūtījuma summu.
Ziedu piegāde
Vai pasūtījumi tiek piegādāti tikai Rīgā?
Nē, mēs nodrošinām piegādi Rīgā, Pierīgā un 60 km rādiusā ap Rīgu.
Plašāk ar piegādes noteikumiem un izmaksām, iespējams iepazīties šeit – https://latvijasroze.lv/ziedu-piegade/ .
Vai piegāde tiek nodrošināta tikai darba dienās?
Nē, ziedi tiek piegādāti 7 dienas nedēļā no plkst. 9:00-22:00.
Vai ir iespējams izvēlēties konkrētu laiku piegādes veikšanai?
Mēs nodrošinām piegādi noteiktās laika zonās, kuras tiek piedāvātas atkarībā no saņēmēja dzīves vietas. Vairāk – https://latvijasroze.lv/ziedu-piegade/ .
Ja tomēr vēlies piegādi konkrētā laikā, tad lūgums sazināties ar mūsu piegādes daļu, lai vienotos par piegādes papildus izmaksām, zvanot uz tālr. – +371 28 455 445 vai rakstot – [email protected].
Informējam, ka dažādu iemeslu dēļ (piemēram, sastrēgumu, laikapstākļu u.c. neplānotu apstākļu dēļ), var gadīties piegādes aizkavēšanās, par ko pasūtījuma saņēmējs tiks laicīgi informēts!
Vai kurjers sazināsies ar saņēmēju par pasūtījuma piegādi?
Jā, vai nu kurjera sistēma pasūtījuma saņēmējam nosūtīs SMS ar kurjera izsekošanas linku (!!! šī opcija notiek automātiski, tā nav atceļama), vai arī kurjers telefoniski sazināsies ar saņēmēju, lai precizētu saņēmēja atrašanās vietu un informētu par precīzu piegādes laiku.
Vai saņēmējs tiks informēts, kas tiek piegādāts?
Nē, kurjers līdz saņemšanas brīdim saņēmējam neatklās, kas tiek piegādāts (izsekošanas linkā tiek norādīts, ka ir pārsteigums, bez papildus informācijas). Tādā veidā tiek nodrošināts pārsteiguma moments, ziedus saņemot.
Ko darīt, ja piegādātā prece nav apmierinoša?
Ja saņēmējam ir jebkādās pretenzijas pret ziedu pušķa kvalitāti, saņēmējam ir tiesības ziedu pušķi nepieņemt un uzreiz atdot to kurjeram, par šo situāciju nekavējoties paziņojot pa tālruni – +371 28 455 445, pēc kā situācija tālāk tiek izskatīta individuāli.
Ja saņēmējs ir ziedu pušķi pieņēmis no kurjera, pretenzijas par ziedu pušķa kvalitāti netiek pieņemtas.
Vai pasūtījumu ir iespēja izņemt pašam, bez kurjera starpniecības?
Jā, pasūtījumu ir iespējams bez maksas izņemt pašam kādā no mūsu veikaliem visā Latvijā. Veicot pasūtījumu, jāieklikšķina logā “Izņemt kādā no mūsu veikaliem” un jāaizpilda zemāk norādītie lauki.
“Latvijas roze” veikalu saraksts atrodams šeit – https://latvijasroze.lv/kontakti/.
Piegāde ierobežojumu laikā un svētku dienās
Informējam, ka mājsēdes laikā, sakarā ar lielo kurjeru noslodzi, piegāde var aizkavēties līdz 4h un vairāk.
Svētku dienās: Svētā Valentīndiena, 8.marts un Mātes diena, mēs nevaram nodrošināt konkrētu piegādes laiku, kurjeru lielās noslodzes dēļ. Pastūtījums tiks izpildīts tekošās dienas ietvaros.
Arī ikdienā, dažādu iemeslu dēļ, var gadīties piegādes aizkavēšanās, par ko pasūtījuma saņēmējs tiks laicīgi informēts!
Pasūtījumi
Vai ir iespējams veikt pasūtījumu, ja nav zināma precīza saņēmēja adrese?
Jā, ja Tev nav informācija par saņēmēja mājas/dzīvokļa numuru, tad arī šajā gadījumā Tu vari veikt pasūtījumu, norādot to informāciju, kura Tev ir zināma.
!!! Lai veiktu piegādi, obligāti nepieciešams ir saņēmēja telefona numurs un pilsēta, kurā saņēmējs atrodas.
Vai ir iespējams pasūtījumu nosūtīt anonīmi?
Jā, veicot pasūtījumu, Tu vari norādīt, ka vēlies palikt anonīms (jāieklikšķina sarkanajā kvadrātā).
Kā es uzzināšu, vai mans pasūtījums ir izpildīts?
Kad pasūtījums būs nodots saņēmējam, Tu saņemsi informāciju SMS, Whatsapp vai e-pasta formā.
Par pasūtījumiem, kuri tiks piegādāti līdz plkst. 18:00, ziņa tiks nosūtīta tekošajā dienā. Savukārt, ja pasūtījuma piegāde notiks pēc plkst. 18:00, ziņa tiks nosūtīta nākamajā rītā.
- pārliecinieties, vai Tavs telefona numurs/e-pasts tika ievadīts korekti;
- sazinies ar piegādes daļu, lai noskaidrotu sava pasūtījuma statusu, zvanot uz tālr. – +371 28 455 445 vai rakstot – [email protected].
Maksājumi
Cik maksā ziedu piegāde?
Piegādes cenas ir atkarīgas gan no pasūtījuma summas, gan piegādes vietas.
Nodrošinām bezmaksas ziedu piegādi Daugavpilī, Rīgā un Rīgas tuvākajā apkārtnē (aptuveni 60 km rādiusā ap Rīgu), ja pasūtījuma summa ir € 49 un vairāk. Ja pasūtījuma summa ir līdz € 48,99, tad piegādes maksa ir € 7,50.
Attālākās pilsētās (vidēji sākot no 60 km aiz Rīgas robežas) piegādes maksa ir € 20 vai € 40 (atkarīgs no saņēmēja atrašanās vietas) neatkarīgi no pasūtījuma summas.
Plašāk ar piegādes izmaksām, kā arī piegādes zonām, iespējams iepazīties šeit – https://latvijasroze.lv/ziedu-piegade/ .
Kā es varu apmaksāt savu pasūtījumu?
Maksājumu par savu pasūtījumu Tu vari veikt ar:
- elektronisko maksājumu (pieslēdzoties internetbankai vai ievadot kartes datus);
- priekšapmaksas rēķinu (tiks nosūtīts uz e-pastu).
!!! Ņem vērā, ka, veicot maksājumu ar priekšapmaksas rēķinu, pasūtījums tiks izpildīts tikai tad, kad apmaksa ienāks “Latvijas roze” kontā. Tādēļ, ja ir nepieciešama piegāde jau tajā pašā dienā, kad veici pasūtījumu, iesakām izvēlēties elektronisko maksājumu.
Kas notiek, ja ziedi netiek piegādāti?
Nauda par ziedu iegādi internetā netiek atgriezta, ja ziedu piegāde nav notikusi pasūtītāja vai saņēmēja vainas dēļ, piemēram, norādīta nepareiza adrese vai ziedu saņēmējs norādītajā adresē nav sastopams un sazvanāms, un citu iemeslu dēļ. Ziedus var saņemt divu dienu laikā “Latvijas roze” veikalā.
“Latvijas roze” ir tiesības vienpusēji anulēt pasūtījumu un atgriezt Pircējam pilnu pasūtījuma maksu, ja no “Latvijas roze” neatkarīgu apstākļu dēļ pasūtījuma izpilde nav iespējama.